Bestellen en bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd wordt bij ieder product aangegeven. Wanneer het product op
voorraad is en vóór 14.30 uur besteld, gaan we meteen aan de slag met
het inpakken van uw bestelling en zal deze doorgaans dezelfde dag
verstuurd worden.
Staat er bij het product een andere levertijd bijv. “1-2 dagen levertijd” of
“2-5 dagen levertijd”, houd er dan rekening mee dat dit de gemiddelde
tijd is voordat we uw bestelling versturen.
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Nadat we uw bestelling hebben ingepakt, krijgt u een mail dat uw order is
verzonden. Hierin staat ook het tracking nummer van de betreffende
koeriersdienst waarmee u zelf het pakket kunt volgen. Let op: soms kan
deze in je SPAM box terecht komen.
Door welk vervoersbedrijf wordt mijn pakket bezorgd?
Wij werken met verschillende vervoersbedrijven.
Meestal worden onze pakketten met een standaard zending met DPD
verstuurd, en een expresser met DHL. Daarnaast versturen wij met
FedEx, PostNL en UPS.
Met welke vervoerder wij uw bestelling hebben verzonden, vindt u terug
in de mail dat uw order is verzonden.
Het pakket wordt afgeleverd maar ik ben niet thuis. Wat nu?
Van de vervoerder (DPD / DHL / PostNL) krijg je een mail over de
verzending en het tijdstip van de aflevering. Kijk in deze mail naar de
mogelijkheden voor een neerzettoestemming, levering bij de buren of
aflevering bij een servicepunt. Wanneer uw pakket bij een servicepunt is
afgeleverd, dan krijgt u een e-mail van de vervoerder, waarin staat
vermeld bij wel servicepunt uw pakket is bezorgd. Met deze
mogelijkheden hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en
kunt u het toch snel in ontvangst nemen!
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit kan, echter uitsluitend op afspraak! U hoort dan van ons wanneer uw
order klaarstaat. Ons adres is:
Pluggematen 1, 8331 TV Steenwijk.
Pluggematen 1, 8331 TV Steenwijk.