Welkom bij OLUVE

Gratis verzending boven €50,- Vandaag bestellen, morgen inbouwen!*

Support: +31 (0)85-8780221

Maandag tot vrijdag: 8:30 - 17:30

Afhalen op afspraak

 
Loading...

Winkelwagen:

(0) Cart Subtotal: € 0,00

u heeft geen producten in de winkelwagen.

Meer afbeeldingen

Citroën Jumper X250 Hulpluchtveringset 8-inch balgen 2-weg met Compressorset Thomas 215 | Citroën Jumper luchtvering

Beschikbaarheid: Uit voorraad leverbaar

€ 699,00
GRATIS VERZENDING?
BOVEN €50,-

Korte omschrijving

Citroën Jumper X250 Hulpluchtveringset 8-inch balgen 2-weg met Compressorset Thomas 215 | Citroën Jumper luchtvering

Details

Deze hulpluchtveringset + compressorset is voor een Citroën Jumper type X250 (bouwjaar 2006-), bladgeveerd, geen ALKO chassis, geen all-wheel drive modellen.
De semi-luchtvering kit kan worden geïnstalleerd op de meeste lichte bedrijfsvoertuigen, campers, RV's, SUV's en personenauto's. De hulpluchtveren worden tussen het frame van het voertuig en de bestaande vering gebouwd.

Hoe werkt het?

- De luchtvering kan worden aangepast op de juiste rijhoogte, ongeacht de lading (Tot maximaal toelaatbaar voertuigmassa);
- De originele vering wordt niet verwijderd. De (semi-air) luchtveringsystemen zijn ontworpen om samen te werken met de originele bestaande vering;
- Ontworpen voor lichte Bedrijfsvoertuigen, Pick-up's,4x4,SUV en Campers
- Bevestiging tussen chassis en originele vering
- Maakt links naar rechts niveauregeling mogelijk ten behoeve van excentrische belasting;
- Vermindert doorveren en verhoogt het rijcomfort en de stabiliteit;
- Installatie is doorgaans zonder boren, dus in de meeste gevallen kunt u het prima zelf.

Leveromvang:

2 Luchtvering 8-inch balgen
Voertuig specifieke montagebeugels
2 vulventielen
Luchtleiding
Gedetailleerde Installatiehandleiding

Thomas compressor
Montagedraad
2 Terugslagkleppen
Standaard manometerpaneel mat zwart met dubbele manometers
1 rechte insteekkoppeling
7 T-koppelingen
5 m zwart + 5 m wit luchtleiding (6 mm)
elektrische aansluitmaterialen (blauw)

Opmerking: alleen voor voertuigen met ABS en zonder vierwielaandrijfing.

Klantenreviews

0 Review door Aad
Prijs
Kwaliteit
Aad: in de reviews lees ik dat er een goede inbouw beschrijving bij zit, goed is hij zeker niet zelfs summier.
Er worden geen suggesties gegeven voor het plaatsen van de compressor en doorvoeren van leidingen.
Aan de materialen zal niet veel fout zijn deze zien er prima uit , met wat technische kennis is het goed te doen.

De toekomst zal de kwaliteit bewijzen.

* Reactie Oluve*
Beste Aad, om het overzichtelijk te houden, schrijven wij onze inbouwhandleidingen zo beknopt mogelijk. Het plaatsen van de compressor moet in principe kunnen met de aangegeven afbeeldingen. Heeft u desondanks toch nog vragen? Dan kunt u altijd contact opnemen met ons! Hartelijke groet, Oluve.
(Geplaatst op 31-07-2018)

Schrijf uw eigen review

U plaatst een review over: Citroën Jumper X250 Hulpluchtveringset 8-inch balgen 2-weg met Compressorset Thomas 215 | Citroën Jumper luchtvering

Hoe waardeert u dit product? *

  1 ster 2 sterren 3 sterren 4 sterren 5 sterren
Prijs
Kwaliteit
Citroën Jumper X250 Hulpluchtveringset 8-inch balgen 2-weg met Compressorset Thomas 215 | Citroën Jumper luchtvering

Citroën Jumper X250 Hulpluchtveringset 8-inch balgen 2-weg met Compressorset Thomas 215 | Citroën Jumper luchtvering. NL

Beoordeling: 70/100 gebaseerd op 1 beoordeling(en)
  • Prijs: € 699,00 - Op voorraad
  • Brand: Oluve

Extra informatie

Artikelnummer JUMPER8SET
Fabrikant Oluve
Land van herkomst Nederland

Contact Formulier

Note : U kunt ons een email sturen door alle gegevens op het formulier in te vullen. Zorg dat u duidelijk omschrijft waarover u informatie wenst te hebben. Wij reageren doorgaans binnen 24 uur op uw emails.
Disclaimer: Het gebruik van merknamen dient uitsluitend ter beschrijving van de onderdelen en geeft op geen enkele wijze een directe of indirecte koppeling aan met het genoemde bedrijf. Het gebruik van originele vervangingsonderdeel nummers dienen uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden en dienen niet als referentie gebruikt te worden.